Deși poate părea că succesul unei mărci mari este o apariție instantanee și aproape magică, adevărul este că multe variabile diferite afectează succesul sau eșecul unei companii. Aceste variabile necesită timp pentru a măsura reacția consumatorului – cele două variabile cheie fiind relevanța și angajamentul.
O companie trebuie să fie conștientă de consumatorii săi. Aceasta înseamnă că brandurile trebuie să fie în permanență la curent cu nevoile consumatorului. Aceste tendințe ajută o companie să-și modeleze drumul spre perfecțiune. Dacă o companie nu poate menține o atracție relevantă pentru consumatorii săi, aceasta poate fi uitata.
Există o serie de motive pentru care imprimarea digitală este în continuare mai bună decât marketingul online. În primul rând dacă ne uitam la preţuri print digital acestea sunt mai scăzute decât promovarea online. Copia tipărită tinde să aibă mult mai multă credibilitate și tangibilitate. Atunci când un client citește conținutul pe site-uri web, adesea scapă prin cuvinte şi în 15 secunde preia deja informațiile. Când au o copie imprimată în fața lor, au tendința de a petrece mult mai mult timp prin citirea conținutului.
Imprimarea digitală, este un proces relativ nou în istoria tipăririi dar a devenit o modalitate viabilă din punct de vedere economic, iar dacă ne uitam la preţuri print digital putem observa că devin din ce în ce mai competitive.
Imprimarea digitală măsoară câmpul de acțiune între întreprinderile mici și marile corporații. În zilele noastre puteţi verifica preturi print digital şi veţi constata că este cea mai bună metodă de promovare.
Odată cu apariția tipăririi digitale, tarifele s-au modificat deoarece print-ul digital nu necesită taxe de instalare, astfel încât să puteți tipări câte materiale de marketing doriţi fără a suporta o taxă inițială mare. Pe măsură ce crește cantitatea, puteți economisi bani.
Imprimarea nu este doar un mijloc pentru un scop. Este partea esențială și finală a unui proces care începe cu creativitatea fotografului sau autorului de carte sau a designerului – folosind talentul, entuziasmul, munca grea și echipamentul modern pentru a captura imaginea perfectă și cel mai recent software creativ pentru a proiecta pagina perfectă şi anume print-ul digital.
Industria tipografică este o parte integrantă a fiecărei unități de lucru, cum ar fi industria serviciilor, industria prelucrătoare și orice alt aspect comercial. Industria de tipărire este agentul editorial, de unde, de la procesul de tipărire la scară mică până la procesul de imprimare pe scară largă are loc. O mașină de tipărire joacă un rol important în a ajuta industria de imprimare să țină pasul cu cerințele. De la tipăriri de mici dimensiuni la exploatații comerciale și bannere, mașinile de tipărit ar putea fi numite mașini care au adus revoluție în industria tipografică. Pentru a ajuta industria de imprimare să țină pasul cu cerințele zilnice, există mai multe mașini și tehnici de imprimare și acestea sunt imprimarea digitală, imprimarea offset și imprimarea prin presă scrisă.
Industria de imprimare a jucat un rol imens în dezvoltarea întregii rase umane. Cu unele cărți, ziare, articole și reviste publicate, oamenii pot ști ce se întâmplă în această lume. Copiii au manuale, oamenii pot comunica în mod corespunzător, iar publicitatea mărcilor și a materialelor a fost mult mai ușoară. Mașina de tipărire și diversele sale forme s-au dovedit a fi un mijloc de conectare a oamenilor atât la nivel național, cât și internațional.