Personal ma astept din partea unui brand de nivelul UPC sa arunce pe piata reclame care arata decent, chiar daca sunt lipite de agentii de vanzari la coltul blocului. In schimb am gasit in arhiva mea aceasta poza mototolita ce a fost lipta pe un stalp. Oare cum ar arata o reclama Coca Cola pe un stalp ? A venit vara…racoreste-te, ia-ti o cola…o Coca Cola. Un brand mare trebuie sa aiba o reclama mare, trebuie sa fie atent la modul in care este expus prin afisajul pe domeniul public. In schimb cei de la Upc le-au dat in brate agentilor sute de pliante a4 si le-au spus lipiti-le pe unde apucati.
Afisajul pe domeniul public
Afisajul pe domeniul public este strict reglementat, iar afisajul oriunde si oricum este sanctionat de legiuitor. Mai multe informatii despre legea 185/213 puteti citi aici. In lege se spune ca si ca trebuie sa existe pe domeniul public spatii pentru mica publicitate, spatii care nu exista. In lipsa acestora afisele pentru spectacole se lipesc oriunde si oricum, astfel aspectul orasului este unul dezolant 🙁
Este dezamagitor sa vedem ca si marile firme murdaresc domeniul p ublic prin astfel de afise. Organizatorii de spectacole sunt printre primii care lipesc afise oriunde si oricum. Cu siguranta pe ei nu ii putem incadra la anunturi de mica publicitate.
Afisajul in Supermarket
Asa cum putem vedea in imagine de mai jos avem parte de afisaj de proasta calitate si in supermarket. Aceasta poza a fost facuta in Cora Pantelimon. Aici nu mai este vorba de lipirea afiselor pe domeniul public, ci de calitatea conceptuui publicitar….inexistent.