Sunt pasionat de reclame. Am si participat la realizarea catorva reclame. De la productia pentru MiniPrix a unui spot tv pana la rolul jucat in reclama de Craciun pentru cei de la Kaufland. Atunci cand merg prin oras sunt cu ochii cat cepele dupa reclame; imi plac oamenii creativi.
Azi, spre exemplu, am vazut un slogan la o firma de instaltori / instalatii sanitare: Ne cunoastem cand ai nevoie de noi. O parfrazare a faptului ca oamenii se suna doar atunci cand au nevoie unii de altii 🙁 din pacate. De multe ori iti amintesti ca un prieten este instalator atunci cand ti s-a spart o teava.
In ceea ce priveste domeniul constructiilor si firmelor de bricolaj nu am vazut de multe ori o mare creativitate. Aproape nimeni nu se remarca la categoria magazin materiale de constructii cu reclame altfel. Majoritatea au reclame in care prezinta oferta saptamanii sau asocierea cu vedeta. Cam aici se termina creativitatea in domeniul magazinelor de bricolaj. Poate se bazeaza pe ideea ca este un domeniu serios unde nu este loc de glume sau de texte ceva mai creative. Exceptia fac cei de la Hornbach. Imi plac foarte tare si acele reclame outdoor cu sloganul; nu este stramb, este facut de tine. Ma regasesc in slogan, nu de alta dar nu sunt un om foarte priceput in domeniu. Au curaj oamenii si cred ca la acest capitol concurenta are cate ceva de invatat.