Reclamatii Fan Courier ?Degeaba

M-a obosit sa le argumentez celor de la fan courier ca un produs metalic nu se distruge daca nu este lovit, dar ei au o „politica” si pe aceea o urmeaza. La fel nu isi asuma responsabilitatea nici cand intarzie LIVRAREA coletelor. Este usor sa nu ne asumam nimic.

Din 3-4 sesizari nu si-au asumat nimic. Insa imaginea unei companii se erodeaza din aceste gesturi mici de eschiva si fuga de responsabilitate. 

Nu va mai obositi sa imi raspundeti, stiu deja: societatea dvs nu isi asuma responsabilitatea. Fan Courier poate sa foloseasca sintagma ca un slogan de tipul : „Daca aveti noroc sa ajunga bine coletul este doar fatalitatea / societatea noastra nu isi asuma responsabilitatea. „.

Din pacate aceste tipuri de relationare comerciala de tipul: Nu iti convine reziliem contractul se intampla la mai toate firmele de curierat. Cu totii fug sa pierderi, e normal. Sigur sunt si situatii cand unii gandesc modalitati de a pacali firmele de curierat, insa din aceasta grija rezulta o fuga de a plati orice deteriorare de colet.

Va imaginati ca cele scrise de mai sus sunt rezultatul unei experiente negative cu firma de curioerat fan Courier.

Un slogan bun pentru ei: „Daca aveti noroc sa ajunga bine coletul este doar fatalitatea / societatea noastra nu isi asuma responsabilitatea. „

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *