Cu ceva timp în urmă, tot ce trebuia să faci pentru a avea succes în afaceri era să fabrici un produs bun de care oamenii aveau nevoie. Sau să ai o idee inovatoare prin care să aduci pe piață produse ieftine și eficiente. Vânzările erau asigurate. Astăzi, când aproape toți tinerii își doresc să facă antreprenoriat, piața a devenit competitivă. Alegerile sunt nenumărate. Ești o picătură de apă într-un ocean. Ca să te faci observat ai nevoie de multă creativitate. Nu să strigi ci să fii isteț și inventiv în alegerea strategiei de branding și promovare.
Toată lumea vrea să se promoveze. Prea puțină lume știe și cum să o facă sau la cine și la ce să apeleze pentru a obține efectul scontat. Tipografia Global Print poate ajuta pe oricine să-și definească prioritățile și strategia și poate oferi materiale executate excepțional pentru ca strategia să dea roade. Nu e nevoie de materiale ultrasofisticate. Niște calendare personalizate create după toate regulile artei pot face mai mult decât orice alt produs. Calendarele personalizate ajung și rămân acolo unde alte pliante, broșuri sau afișe nu pot ajunge și nu pot rămâne: pe masa, biroul, peretele sau în portofelul clienților sau colaboratorilor.
În vizorul clienților
Nu există birou fără calendar. În fiecare firmă lucrurile se planifică și se execută după anumite proceduri și tipare notate în calendar. Oricine vrea să se asigure că este mereu în atenția clienților trebuie să-și creeze calendare personalizate care să impresioneze, să demonstreze creativitate, simțul umorului, profesionalism și viziune. Logoul firmei trebuie să fie prezent mereu în câmpul vizual al celor cu care se dorește o colaborare strânsă și de lungă durată. Promovarea cu ajutorul calendarelor trebuie bine gândită. Produsele trebuie imprimate pe carton de cea mai bună calitate, trebuie să aibă un design inovativ și să nu dea absolut deloc senzația de ieftin, banal, lipsit de interes. Pentru că cele mai multe calendare personalizate transmit un mesaj, acesta trebuie să fie bine calculat și mai ales bine executat la tipografie.
Calendare de toate tipurile
Pentru ca metoda de promovare să dea rezultate sigure trebuie folosit tot arsenalul de materiale disponibile. Atunci când alegem să oferim clienților calendare personalizate nu trebuie să ne limităm la un singur tip. Există calendare de perete, de diverse mărimi și formate, calendare de birou, de portmoneu și altele. Fiecare dintre ele are un rol important și aduce beneficii. Ideal ar fi ca aceste calendare să fie oferite personal, în funcție de tipul de client și de nevoile cu care se confruntă.
Calendarele nu sunt o idee nouă însă rezultatele au dovedit din nou și din nou că funcționează și că atrage mereu atenția mai ales dacă materialele tipărite sunt bine executate. Oricine are nevoie de un calendar. Și dacă tot se folosesc atât de des de ce n-ar lucra în favoarea noastră? Imaginile alese trebuie să fie relevante, cartonul trebuie să aibă o grosime suficientă, logoul să fie vizibil, atractiv și modern. În acest context investiția în calendare personalizate va aduce rezultatele dorite.