Imi place publicitatea in general, imi plac spoturile publicitare si le urmaresc cu mare placere , uneori imi plac mai mult decat decat emisiunile/productiile tv in sine. De multe ori le apreciez, le admir si raman uimit de creativitatea oamenilor „din spate”. Imi place analogia subtila, imi place arta din publicitate si pentru ca imi place actioneaza asupra mea si in calitate de consumator, determinandu-ma sa achizitionez produsul respectiv. In momentul in care spotul publicitar este prost, il ignor….dar in momentul in care exista o contradictie intre mesajul ce doreste sa ma cucereasca si realitate….raman stupefiat.
In momentul in care publicitarul nu stie ce vrea sa spuna si imi transmite in loc de siguranta mesajul opus vis-a-vis de produsul respectiv, apare o problema. Privesc spotul respectiv cu ironie.
Exact despre asta este vorba in reclama ING la „pensia cu acumulare”: Imi spun ca este greu sa investesc bani acum pentru un viitor care nu stiu cum o sa fie( este adevarat- eu nu stiu) mai grav este ca ei imi spun :” nici noi nu stim cum va fi viitorul”
Cum? Pai asa imi oferiti voi siguranta? Asa imi spuneti voi sa am incredere sa va dau banii mei? Imi spuneti ca sunteti la fel de nesiguri ca si mine? Mai bine imi tin banii la ciorap, am aceasi siguranta..
Dar in schimb imi spun ca „dragoste si vise” or sa tot fie…..pai bine oameni buni…..
daca nu stiti ce o sa faceti cu banii mei, cum imi dati mie incredere? Imi dati „dragoste si vise”? Vin la voi dupa 20 de ani, mi-ati „mancat” banii si imi dati de la ghiseu „neste” dragoste si vise ?
Este „hazoasa” reclama :))
am impresia ca reclama se contrazice sau ma insel eu? oricum nu este o reclama care sa te atraga la ING :))