De multe ori in mediul online au succes campanii / postari ce vizeaza trezirea spiritului nationalist. Fie ca vorbim de peisaje, opere de arta, oameni de valoare sau afaceri de succes / produse made in Romania.
Avem tot feluri de titluri de genul: „Cine isi mai aminteste de masina ARO”? sau postari in care „laudam” fabricile de textile romanesti / pantofi. Cu toate acestea, ne place sa ne imbracam / incaltam „de firma”. Cumparam masini straine – sunt mai bune ca DACIA. Practicam sport in echipament Adidas. Cumparam pantofi sport de la firme de renume.
Onoram brandurile fabricate in Romania cumparandu-le produsele
Port cat pot de des produse romanesti si imi place sa le laud. Am o dacie, am folosit un telefon Allview si port incaltaminte din piele marca TED SHOES. Sunt bucuros atunci cand intalnesc povesti de succes cu marci romanesti. Oamenii de la TED fac o treaba faina si au produse de calitate. In mod cert mai este loc de creativitate atunci cand vine vorba de modele noi, insa au niste pantofi barbatesti extrem de comozi ce se pot adapta la orice tinuta.
Greutatea de a transforma un nume intr-un brand de renume
O campanie publicitara serioasa se „tine” cu un buget de zeci de mii de euro. Un nume se creste in ani. Imi pare rau ca brand-urile romanesti nu au puterea de a creste in ochii cumparatorilor si acestia nu au ocazia sa ii poarte, astfel incat sa ii evalueze in mod corect daca sunt sau nu produse de calitate.
Imi doresc tare mult ca atunci cand vorbim de economia romaneasca, de mandria de a cumpara made in Romania, de industria de altadata sa o facem si in contextul achizitiilor de produse romanesti.