De multe ori nici nu ne dam seama cat de important este sa ii facem pe clienti sa isi aminteasca de noi. Daca alegi sa faci acest lucru prin intermediul unor agende personalizate trebuie sa ai in vedere faptul ca o agenda „iesita din tipar” te scoate din multime.
Agende personalizate – Ce trebuie sa facem pentru atingerea obiectivului
Se stie foarte bine ca la final de an toata lumea cauta pe net agende personalizate si toate firmele isi doresc sa le ofere clientilor / colaboratorilor materiale publicitare personalizate.
De multe ori uitam care este scopul pentru care investim acesti bani si ne multumim sa achizitionam agende doar ca „asa se face” si „trebuie sa dam si noi ceva”. Din punctul meu de vedere nu trebuie sa dam nimic, daca nu vrem, nici macar agende personalizate, pixuri sau brichete, ca doar nu suntem in campania electorala. Agendele sunt oferite pentru a le aminti clientilor despre noi, despre numele nostru. Daca agenda nu este folosita inseamna ca am aruncat bugetul pentru agende personalizate pe fereastra.
- In primul rand pentru a ne asigura ca investitia este eficienta trebuie sa avem in vedere faptul ca cel care primeste acea agenda nu o va arunca intr-un sertar cu agende personalizate. Pentru asta trebuie sa ne asiguram ca materialul nostru are un design mai deosebit; o forma anume, un material de calitate. Mereu am pastrat agendele care mi-au placut si am facut aceasta alegere in functie de criterile amintite mai sus.
- Alege o firma serioasa de care se ocupa cu agende personalizate. Nu de putine ori te poti trezi ca o anumita firma iti promite realizarea unei comenzi de agende / orice alt material si dupa aceea iti spune ca nu au mai avut materie prima pe stoc/ nu a ajuns vaporul din CHINA, etc :)) De multe ori acest tip de materiale se comanda in luna noiembrie sau in luna decembrie, astfel ca firmele de profil devin aglomerate in acea perioada. Mai mult decat atat, toata lumea raspunde la intrebarea: Cand doriti sa fie gata agendele ? cu raspunsul invariabil: Ieri 😀
- Mergi si verifica cum va arata agenda ta inainte sa dai „bunul de tipar” – nu ai vrea sa dai comanda pentru o suta / doua sute de agende personalizate, dupa care sa iti dai seama ca nu iti plac 😀
- Adaptati tipul de materiale oferite cu statutul clientului- celui care primeste agenda, spre ex. Daca ii oferiti unui „mare director” o agenda de 10 lei sa fiti convinsi ca acesta nu o va folosi.
- Agende personalizate- mai mult decat o simpla „stantare” de logo. De foarte multe ori se opteaza pentru varianta low cost / basic de personalizare. Aici ma refer la un logo pe coperta si …cam atat 😀 Partea neplacuta este ca acel logo nu atrage atentia asa cum ar face-o un mesaj „haios” / catchy. In acest fel te vei asigura ca oamenii si vor aminti de tine. In esenta acesta este scopul pentru care realizam pixuri, calendare, pungi personalizate sau agende personalizate. Ne dorim ca oamenii – actuali au posibili clienti- sa citeasca „numele nostru”, sa il retina si sa revina la noi in calitate de clienti. Avantajul acestor materiale este acela ca sunt mult mai ieftine decat publicitatea la radio sau la tv sau de tip outdoor.