Cu totii ne dorim sa fim intotdeauna primii! Cu atat mai mult cand avem un business online, dorinta de fi primii nu tine de orgoliu, ci de efienta cu care iti gestionezi pagina online si de cum o sa atragi clienti. Folosind serviciile oferite de o agentie de marketing online poti fi printre primii, insa acest lucru inseamana o investitie mica constanta pentru a beneficia de servicii SEO profesionale.
Ce beneficii aduc campanii facebook ads?
Facebook nu are limite atunci cand va ofera rapoarte si analize despre performanta anunturilor dvs. Nu va trebui niciodata sa ghiciti sau sa va faceti propriile ipoteze despre ceea ce functioneaza si ce nu. In loc sa trebuiasca sa va determinati ratele de conversie si alte valori sociale, le veti vedea deja bine organizate chiar in Managerul de anunturi. Tot ce trebuie sa faceti este sa le analizati si sa va determinati urmatorul pas.
Ti se ofera valori despre acoperirea saptamanala, postarea post-urilor, aprecieri pe pagina si care postari au cea mai buna performanta. Dar nu se termina aici. Obtineti informatii despre lucruri precum click-uri, conversii si chiar vanzari.
Vazand aceste date, va puteti ajusta anunturile in functie de ceea ce este necesar, in loc sa trebuiasca sa ghiciti sau sa aflati mai tarziu ca investitia dvs. a fost facuta degeaba. Amintiti-va ca daca nu puteti urmari si masura ceva, nu puteti sti daca functioneaza sau cum va puteti imbunatati campania.
Capacitatile de directionare ale Facebook in ceea ce priveste nivelul de granularitate sunt dincolo de uimitoare. Puteti viza interese, comportamente, date demografice, intervale de varsta, conexiuni, locatii sau limbi. Puteti viza evenimentele fanilor concurentilor dvs.
Capacitatile de directionare pot sapa mai adanc decat orice alta platforma si le puteti stratifica si combina pentru a va asigura ca eliminati utilizatorii care nu sunt piata dvs. tinta. Asta e important! Calitatea publicului este mai importanta decat dimensiunea. Vrem conversii. Ar trebui sa cautati utilizatori Facebook care sunt clienti potentiali – oamenii care, cel mai probabil, vor cumpara produsul dvs., in loc de doar vizitatori aleatori.
Directionarea este probabil locul in care Facebook exceleaza cel mai mult in comparatie cu alte platforme de publicitate. Pur si simplu nu veti gasi aceste optiuni in alta parte.
Actul de a crea un anunt pe Facebook este simplificat de platforma. Va ghideaza prin pasii care va permit sa alegeti tipul de anunt, sa vizati publicul si sa stabiliti un interval de timp si bugetul dvs.
In plus, anuntul este personalizabil pe baza a ceea ce incercati sa realizati. Facebook se refera la acestea ca „obiective”. Indiferent daca doriti un post de implicare, click-uri pe site-uri, aprecieri pe pagina sau altceva complet, puteti crea un anunt bazat pe acesta.
Acest lucru va permite sa controlati mai bine anuntul pe care il creati. De asemenea, ii spune lui Facebook cum ar trebui sa va optimizeze anuntul pentru a va oferi cele mai bune rezultate posibile.
Deoarece anuntul este personalizabil, puteti crea ceva care sa reflecte marca dvs. si publicul tinta pentru un raspuns mai bun.
Profesionistii investesc in campanii facebook ads!