Sunt multi oameni care sunt siguri ca trebuie sa le raspunzi la telefon la orice ora, ca esti obligat sa le realizezi un serviciu – chiar si contra cost- si nu te intreaba daca poti. Totul li se cuvine.
Politetea si intrebarea: „Se poate” au devenit de moda veche. Apreciez un om care imi spune cinstit ca pretul cerut de mine pentru un produs / serviciu este prea mare si nu s-l permite, insa sunt dispus sa il ajut daca imi solicita acest lucru intr-un mod politicos.
Am intalnit recent un client care nu a spus nici macar multumesc dupa ce i-am inlocuit un produs distrus de Fan courier. La intrebarea mea: Cand reusiti sa ne trimiteti produsul distrus catre noi, imi raspunde ca intr-o zi cand o sa aiba timp.
Unii oameni cred ca lumea este a lor si totul li se cuvine 100%.
Facand o paralela cu acest exemplu imi vin in minte soferii de taxi ce au impresia ca strada este a lor si ei trebuie sa aiba exclusivitate pe transportul de persoane in Capitala. Acum ca a venit si o alta alternativa ( Uber in speta ) se vad nevoiti sa renunte la maimuta, la masinile murdare si la comportamentul de mahala pe care unii dintre ei il au. Este greu. Obiceiurile proase se uita greu.
Nu ai ce sa faci, asta e tara…