update
Inre-un final problema transferului s-a rezolvat. Multumesc 😀 De multe ori ii tratam pe „repede inainte”  pe unii, care nu merita.
Compania Vodafone investeste milioane de euro in publicitate in tara noastra, atat la tv, la radio cat si in presa scrisa. Campaniile de pr sunt bine puse la punct pentru a contribui la cresterea imaginii acestui brand. Scopul este unul singur; cresterea numarului de clienti 🙂 Dar ce te faci cand oamenii care lucreaza in companie din comoditate uita ca acesta este principalul obiectiv al companiei in care lucreaza: profitul prin cresterea numarului de clienti ?
Asa ajungi in situatia, ca tu client sa te rogi sa faci un contract la Vodafone, iar unii oameni de acolo promoveaza birocratia mai rau ca la stat.
Aici intervine povestea mea: La sfarsitul anului trecut am semnat un contract intre mine, fosta societate comerciala la care am lucrat si Vodafone prin care societatea in cauza imi ceda un numar vodafone. Am facut 5 drumuri la firma pana am semnat. Motivul era ca Vodafone vroia sa imi bage pe gat un contract de 12 euro 😀
 A doua zi, dupa ce am semnat un contract decent pe 12 luni primesc un sms ca am de plata 400 de lei ( sau asa ceva) sun la persoana care se ocupa de gestionarea acelui cont de client din partea Vodafone  si imi spune ca e o neintelegere
Dupa care am asteptat…si am asteptat..si pana la urma merg la un magazin Vodafone si mi se spune ca trebuie sa contactez persoana care gestioneaza contul. Dupa mai multe insistente imi raspunde si imi spune ca acel contract nu s-a inregistrat si trebuie sa merg la firma din nou ca sa resemnez contractul. Intreb …
– Din vina cui…?
– Dvs cautati un vinovat sau cautati sa semnati un contract ?Â
Corporate vodafone primeaza….astia mici nu conteaza :))
Idee e ca doamna mi-a spus ca trebuie sa alerg din nou hai hui ca sa resemnez contractul, iar doamna nu vroia sa miste un deget…ea vroia sa faca doar treaba ei si atat. Numai ca acel contract semnat de mine trebuia inregistrat tot de persoana de la Vodafone si a fost aruncat si uitat intr-un sertar din neglijenta si lipsa de respect fata de mine. Numai ca doamna de la inaltimea functiei se ocupa doar de clienti corporate…eu eram o eroare de client pisalog cu un amarat de contract 😀
Ce fac eu ? Renunt la numar, atata timp cat vodafone nu ma vrea, nici eu nu ii vreau :)) sau pentru mine sunt reclamele de la tv ?
Salut. Aceasi problema am avut-o si noi cei de la CSD.ro. Am avut norocul sa dam peste o persoana asemanatoare celei descrise de tine. In schimb noi intr-un final am reusit sa renuntam la abonament si sa ramanem pe cartela vodafone.
P.S. : Se pare ca sunt mai multi clienti „pisalogi” (http://catalinstaicudesign.ro)