La Next Gen comunicarea e buna, rezolvarea problemei e problematica :(

Dragi prieteni,

Nu am scris de mult pe aici, fiind ocupat cu redactia4fun.ro si, desigur cu jobul 😀 De aceasta data nu mai vorbesc de subiectul teparilor prins sms, care imi aduce vizite constante pe blog, dovada ca nr teparilor ramne constant :))

Vreau sa va spun despre o companie de telecomunicatii care activeaza la nivel national, se numeste NextGen si este un dezastru.

Ideea este urmatoarea:

Am facut un abonament de internet, cablu tv si telefonie. Nr de tel urma sa fie portat din reteaua Romtelecom 😀 Aici a inceput problema :)) oamenii vor cu orice pret sa-mi ia banii chiar daca transferul acestui nr in reteaua lor inca nu s-a realziat. De 3-4 luni ma chinui sa le spun in fiecare luna acelasi lucru, iar ei in fiecare luna uita sa imi trimita o factura aferenta serviciilor de care beneficiez 😀 Comunicarea cu oamenii e buna….dar nu se rezolva nimic…suni in fiecare luna si nimic….oamenii de la call center sunt politicosi dar cred ca noteaza pe hartia igienica si apoi o arunca 😀

In aceasta luna, dupa ce au portat in sfarsit nr de fix, vine o echipa sa imi puna in functiune linia telefonica……vin, constata si imi spun inainte sa plece: e o problema din centrala…..dupa care nimic, nu mai ma suna nimeni. E un dezastru…..:(

Un comentariu

  1. Sa nu aud de aceasta firma de cablu. Am vrut sa imi schimb si eu prestatorul de servicii pe cablu: TV si internet. Asta dupa ce 2 baieti de la aceasta firma m-au convins de avantaje. Am semnat un contract, cu conditia ca vreau doar digital – deoarece analogul nu avea toate posturile pe care le vroiam – si aparatura digitala (servere) pentru 3 televizoare. Dupa o saptamana a venit o echipa sa instaleze reteaua. Chemandu-i sa le arat unde sa puna primul server, mi-a spus ca au vent sa instaleze programul analog, cel digital urmand sa fie instalat ulterior (cand? nu stia). Am refuzat. Dupa vreo luna a venit alta echipa, care, nici una, nici doua s-au apucat sa faca gauri pentru cablu, a taiat din tabloul de repartitie a cablului firmei vechi. Cand le-am spus ca vreau sa le arat unde sunt televizoarele, mi-a spus ca au doar un server. M-am suparat si le-am zis sa lege inapoi cablul pe care l-au taiat – fara sa ma intrebe daca le dau voie si sa astupe gaurile facute. Cablul l-a reconectat, dar gaurile au fost astupate dupa vreo luna de zile, dar de tencuit am tencuit eu.
    Aceasta firma are angajati neofiti in materie de televiziune digitala.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *