Analiza subiectiva a spoturilor publicitare

Daca nu stiati sunt pasionat de publicitate. Imi place sa ma uit la publicitate mai mult decat la emisiunile tv- asta si pentru ca multe dintre acestea sunt mai putin interesante decatu un spot de 30 de secunde-
Imi place tot ce e nou si creativ.
Reclama capul taiatPub cretinoid
Este o campanie la pufuletii Gusto care mie mi se pare cretinoida rau de tot, cica are scopul de a-i face pe romani sa zambeasca.
Campania are doua reclame ; prima este cu un cap secerat pe podea, iar cea de-a doua cu o „fata de caine”. Nu ma face sa zambesc. Marii ganditori ai publicitatii spun :”Iniţiativa este inspirată de inocenţa şi spiritul vesel al produsului Gusto – fabricat după o reţetă unică din mălai, sare şi aer, adică “nimic să te îngrijoreze” cum se spune chiar în reclama TV pentru această marcă. Totodată, campania se bazează şi pe date statistice, studii europene potrivit cărora românii sunt printre cei mai trişti locuitori ai vechiului continent”.
Pub funny
Reclama la Vodafone cu gasca de tineri, in care ea ii invata cum e cu fetele:
„La prima intalnire mana pe picior, la a doua intanire mana pe picior plus pupat ….”
Imi place foarte mult, e rupta din realitatea tinerilor, target-ul reclamei e atins, zic eu.Are umor, are mesaj, are substanta.
Exista o teorie in Pub, care mie nu imi place, dar care, cica functioneaza: ca nu conteaza daca reclama place sau nu. Important e sa atraga atentia publicului, sa vanda. Scopul publicitar nu ar fi sa fie latura artistica a acesuia, sa placa, ci sa fie ceva care sa vanda. Scopul acesta artistica daca e sa fie trebuie sa se realizeze complementar. Voi ce spuneti, ce reclama va place?
Iniţiativa este inspirată de inocenţa şi spiritul vesel al produsului Gusto – fabricat după o reţetă unică din mălai, sare şi aer, adică “nimic să te îngrijoreze” cum se spune chiar în reclama TV pentru această marcă. Totodată, campania se bazează şi pe date statistice, studii europene potrivit cărora românii sunt printre cei mai trişti locuitori ai vechiului continent.
Iniţiativa este inspirată de inocenţa şi spiritul vesel al produsului Gusto – fabricat după o reţetă unică din mălai, sare şi aer, adică “nimic să te îngrijoreze” cum se spune chiar în reclama TV pentru această marcă. Totodată, campania se bazează şi pe date statistice, studii europene potrivit cărora românii sunt printre cei mai trişti locuitori ai vechiului continent.

2 comentarii

  1. Vad ca batem campii amandoi, dar nu imi vine sa cred cum ai ales tocmai reclamele astea: una imi place la nebunie, cealalta ma dezgusta total. Problema e ca sunt invers.
    Reclama Gusto mi se pare amuzanta, fresh, autoironica. Pe cand spoturile Vodafone din ultima perioada imi provoaca scarba de cat de proaste pot fi. De fapt, de cat de prost este publicul-target. Glume de tampiti de care gasesti in orice statie de autobuz. Sau dobitocii aia de la Simplu, ce glume de cacat au in ei.

  2. iN PRIMUL RAND: MERCI DE MESAJ
    iN AL DOILEA RAND
    nu faci alceva decat sa confirmi ca diversitatea umana nu are termen de comparatie, nu are limite.
    Suntem atat de diferiti incat exista produs, serviciu, etc pentru fiecare dintre noi.
    Diferenta pentru "ei" cei care ne "vand" servicii e ca noi trebuie sa facem parte dintr-o majoritate. Astfel printr-o reclama/strategie de vanzari sa ne poata atinge pe cat mai multi.
    bafta in tot ce faci u

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *