Ce inseamna o reclama de succes ?

In mod normal o campanie publicitara este „buna” daca reuseste sa isi atinga obiectivul. Daca ne referim la o campanie care urmareste cresterea vanzarilor unui produs, atunci putem spune ca publicitarii si-au facut treaba daca vanzarile au crescut in raport cu asteptarile si planurile puse pe hartie initial. Daca discutam de o campanie „de imagine” ce isi propune sa intareasca/modifice imaginea/perceptia asupra unui brand, efortul depus de creativi este unul care si-a meritat banii doar daca rezultatele finale ne arata ca au fost atinse obiectivele propuse. Pana acum n-am descoperit roata :)) si nici nu cred ca o voi face. Am spus ceva logic si de bun simt…cu alte cuvinte: s-a facut o treaba buna daca am ajuns acolo unde ne-am dorit.cetatean european

O campanie de succes prin ciudatenie…

Nu ma declar specialist in publicitate, ca nu e cazul 😀 Sunt doar pasionat si imi place sa ma documentez, sa urmaresc: sunt un autodidact.

Ce ne facem atunci cand avem o campanie de informare care este de rasul lumii...(adica toata lumea o ironizeaza atunci cand o vede la tv ) dar care isi atinge obiectivul ? Obiectivul acestei campanii este sa informeze publicul larg si sa modifice atitudini in raport cu agentii comerciali. Este aceasta campanie de succes sau nu? Ea si-a atins obiectivul….oamenii vorbesc in tramvai, la bere…intr-un context aferent despre drepturile lor in raport cu „cei care ne vand gogosi”. Aceasta campanie a  devenit de referinta pentru mine….a avut succes chiar daca nu reprezinta o idee stralucita.

Campania îi informează pe consumatorii români despre drepturile lor, precum:
– dreptul de a returna un produs comandat online în termen de 10 zile de la livrarea acestuia, şi de a-şi primi banii înapoi
– dreptul la reparaţia sau înlocuirea unui produs cumpărat recent, dacă acesta nu funcţionează cum ar trebui
– dreptul de a solicita compensaţie atunci când pachetul de vacanţă achiziţionat nu corespunde cu ceea ce s-a promis în broşura şi cu serviciile plătite. sursa:consumatoreuropean.ro

Parodia campaniei:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *