Grafica trista din bannerele stradale; doua exemple

afis tristSunt firme care dau mii de euro chirie la firme de publicitate pentru a cumpara spatiu publicitar, insa efectul acestui demers nu se vede in „afacere”.

Daca nu platesc „chirie” pentru acel spatiu in mod cert platesc pentru productia unui material publicitar. Ceea ce  refuza ei sa inteleaga este ca oricat de mult ai afisa un banner ( ca timp,locatii, etc )  daca acesta are un design prost..spre foarte prost, efectul va fi 0, ZERO barat.

Centrul de evenimente the president..

are un afis trist prin oras 🙁 dar trist rau . Atat de trist incat ma intreb daca este realizat din punct de vedere al designului de o secretara ? sau de un sef care se pricepe la „toate”. Poate seful si secretara s-au asezat in fata pc-ului, au deschis power point-ul si au facut schita. Dupa acest episod au trimis „proiectul” la firma de publicitate si au zis: Asa vrem sa fie 😀 Poate oamenii de acolo le-au propus sa le refaca ei conceptul pentru o suma modica, insa secretara si the bosss au zis: Nu, noi asa vrem sa fie. De ce sa mai dam bani pe ceva ce putem face si noi ?

Puteti face si voi, insa rezultatele sunt zero barat. Un concept trist care nu atrage absolut deloc atentia.

Site-ul arata bine :D, insa nu inteleg de ce trebuie sa se incarce pentru fiecare pagina banala.

Sunt convins ca alocand un buget minim ( si pentru grafica bannerului / concept / mesaj / ) pot avea rezultate foarte bune, insa uneori trebuie sa lasam aceste lucruri pe mana specialistilor. De aceea chelnarul serveste si nu se baga peste munca chef-ului 😉

alt exemplu de „Asa nu” este NN

bannerul NN este NU, asa NU. Nu inteleg mai nimic din el, nu ma atrage, nu are sens. Prin definitie un astfel de material trebuie sa fie usor de inteles. Daca vrei totusi sa aiba un schepsis, asigura-te ca va fi „prins” din zbor de 7 din 10 oameni.

grafica publicitara

Related Post

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *