Reclama Kaufland Craciun: Trăiește Crăciunul Fresh

Totul a pornit dintr-o joaca: Am vazut un anunt pe fb: oamenii de la new media casting cautau „actori” pentru o reclama de Craciun. Tinand cont ca imi plac provocarile, lucrurile noi si imi place sa invat am zis sa ma bag. Nu stiu cum s-a intamplat,insa regizorul spaniol a fost „atras” de moaca mea si de faptul ca semanam foarte bine cu „poza de referinta” pentru tatal de Craciun si m-a ales pentru rolul principal  din reclama Kaufland de CRACIUN. 

Ideea reclamei e simpla: e frumos sa mai credem in povesti si in faptul ca „mosul” exista intr-un fel sau altul.

Copilul din reclama ( David pe numele lui real ) se afla la varsta la care se intreaba daca mosul exista sau nu si il suspecteaza ca tatal ca joaca rolul celebrului mos. Pe parcursul reclamei este in cautarea „adevarului”, insa la final afla ca mosul exista, atunci cand tatal – eu- intra pe usa cu punga de la Kaufland si vede ca cele doua „personaje” sunt impreuna in aceeasi camera.

Cum a fost la filmari ? 

A fost o experienta foarte tare sa filmam reclama de Craciun in mijloc de vara. Doar nu credeai ca a fost trasa cu trei zile inainte de 1 decembrie. Am intalnit oameni faini si am vazut ce inseamna sa filmezi 12 ore pentru 40 de secunde. Totul realizat in regim cinematografic. Saga film la partea de productei, regizor spaniol si cea mai tare agentie care a conceput reclama,Leo Burnett.

Reclama Kaufland Craciun

Cu ocazia acestei campanii, Kaufland România lansează un proiect la nivel național, adresat tuturor românilor: platforma digitală, unde cititorii vor putea găsi în permanență invitații la noi provocări și experiențe trăite pentru prima dată în viață: sfaturi și lucruri mai puțin știute despre rolul alimentelor proaspete în nutriție, oferite de dr. Șerban Damian, nutriționist, rețete culinare în combinații fresh marca Chef Foa și informații despre cum să ajungi la un stil de viață sănătos, împărtășite românilor de Andrei Roșu.

Campania „Trăiește Fresh”  include componente in-store, TV, Radio, Online, OOH.

Echipa Leo Burnett România:

Răzvan Căpănescu – Chief Creative Officer,
Adina Teodorescu – Group Creative Director,
Ada Mușat – Copywriter,
Alexandru Nimurad  – Art Director,
Cosmin Ezaru  – Senior Art Director,
Mihai Mateescu – Digital Art Director,
Dinu Gojan – Art Director,
Alexandru Covrig – Art Director,
Irina Cărbunescu  – Senior Strategic Planner,
Adela Sescu – Account Manager,
Ioana Carp – Account Manager,
Ioana Samoilă – Social Media Manager,
Andrei Florian – Digital Strategist,
Dominic Timotin – Head of Development,
Alexandru Nicolescu – Digital Project Manager,
Diana Papuc – Group Creative Director.

sursa: iqads.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *