Mass Media&Comunicare

Mass Media&Comunicare

Invataturile vanzatorului ambulant catre copywriter

Exact asta ar trebuie sa faca si o reclama..sa te faca sa simti ceva, sa transmita emotie, sa trezeasca in tine sentimente. O reclama proasta e o reclama prea bine facuta din punct de vedere tehnic dar care nu transmite nimic catre public. O reclama buna este aceea care ne face sa radem, sau ne emotioneaza si in final ne „arunca” discret logo-ul pe acran… il primim in minte ( si in suflet) fara sa ne dam seama.

Mass Media&Comunicare

Despre marcile chinezesti

Numele unui produs  comunica foarte mult cu potentialul cumparator, cel putin asa imi place sa cred. Un brand se construieste in timp, se incarca cu mesaje, cu atitudine si de multe ori are trasaturile unei fiinte umane. Se naste, creste, are o anumita personalitate, isi face „prieteni”, iar acestia sunt de multe ori persoane publice. […]

Mass Media&Comunicare

Radio Momente Magice

Radio Momente Magice este o stare de spirit, este pasiunea pentru muzica, sunt zecile de ascultatori fideli ce au facut ca acest proiect sa renasca. Aici veti putea asculta emisiuni realizate de cei mai naturali dj, simpli in felul lor si speciali prin ceea ce fac. Pentru mai multe informatii te invit sa accesezi http:// […]