Mass Media&Comunicare

Mass Media&Comunicare

Reclama cu pixul pe hartie

Sunt manageri, oameni care raspund de “viata” unei companii, care au asteptari mari de la o reclama difuzata o singura data 😀 sau de doua ori.  Au investit 3000 / 5000 / 7000 ron intr- o reclama si a doua luna fac “raportul”.  Constata cu dezamagire ca vanzarile nu au crescut cu o suma direct […]

Mass Media&Comunicare

Carti de publicitate..recomandari

Nu vorbesc aici de manuale, de carti pe care le folosesti pentru sesiune daca esti student in domeniu. Vorbesc de carti cu suflet scrise de oameni care au scris istoria in acest domeniu. Asta nu inseamna ca informatiile prezentate nu pot fi utilizate la examene / in practica. Chiar daca aceste carti au fost scrise […]

Mass Media&Comunicare

Succesul in afaceri

Succesul in afaceri, o tinta prea greu de atins ?  De multe ori se spune ca in afaceri trebuie sa urmaresti o reteta pentru a avea succes, astfel ca trebuie neaparat sa fi pasionat de ce  faci, astfel sa nu resimti munca ca pe un cosmar. In plus, trebuie sa inveti sa iti manageriezi timpul in […]

Mass Media&Comunicare

Interviu Pavel Abraham

Pavel Abraham a ocupat funcţii importante în structurile M.A.I, avansând în carieră până la funcţia de inspector al poliţiei române și secretar de stat. În ultimii ani şi-a dedicat timpul profesiei de avocat.  Domnul Abraham locuieşte de peste 20 de ani în Dobroesti, astfel ca publicatia Jurnal de Dobroesti i-a luat un interviu in exclusivitate. Interviu Pavel […]

Mass Media&Comunicare

Despre titlurile din presa…

Titlul are rolul de a atrage atentia dar in acelalsi timp el trebuie sa transmita ideea principala a stirii. Sa iti poti face o idee…in mare. Dar ce te faci atunci cand titlul e atat de lung si de complicat incat te baga in ceata definitiv ? E clar, ai ajuns pe site-ul A1, adica […]

Mass Media&Comunicare

Serban Huidu a parasit radioul Kiss FM

Un om  pasionat de radio pana la ultima picatura de sange. Imi aduc aminte ca il ascultam pe Serban la Radio 21 alaturi de Alexandru Macavei la o emisiune de dedicatii, extrem de populara pe vremea aceea; nu exista mess, facebook sau nici macar e-amil. Se primeau dedicatii prin scrisori 😀 Serban, asa cum el […]

Mass Media&Comunicare

Cum se construieste un brand

Un brand inseamna mai mult decat un „nume” ales de o echipa de publicitari/ de o mana de oameni care au dorit sa-si faca o firma. Un brand se construieste in timp si este rezultatul multiplelor actiuni pe care le faci atat in plac comercial cat si in domeniile cunoscute generic ; PR sau publicitate. […]