Banca Raiffeisen – Birocratia la privat

De multe ori vorbim despre birocratie doar atunci cand vine vorba de institutiile de stat, de primarii , cj, anaf, etc. Din pacate, chiar si la Banca Raiffeisen putem vorbi de birocratie deghizata in proceduri.

Banca Raiffeisen – Cum te plimba de la un ghiseu la altul ?

Tot incercam sa fac plati cu cardul, online. Nu mai primeam parola de confirmare, verificare in doi pasi. Habar nu aveam de ce. Nu mai puteam intra nici in aplicatie. Zic ca cea mai simpla modalitate de rezolvare este sa intru intr-o agentie. La Carrefour colentina batea vantul in agentia de la Banca Raiffeisen. Intu, ii explic problema baietului de la ghiseu, imi ia buletinul, bate in taste, verifica si imi spune ca nu are acces sa rezolve problema.

Care este problema ? Numarul meu de telefon era dezasociat. Era in sistem, dar sistemul nu imi mai trimitea sms-uri. Problema era legata de credit ? NU mai aveau credit, probabil. nfine.

Care e rezolvarea ?

Ma trimite la „alt ghiseu”. Sa sun la *2000 pentru ca ei pot rezolva. Inteleg ca exista oameni, departamente, cu atributii distincte, insa poate exista o comunicare intre acestea, astfel ca mai ales atunci cand ma adresez la ghiseu ( deci direct) nu ma mai trimiti sa merg acasa si sa rezolv problema la telefon. Nu mi se pare normal.

Cum cred eu ca se putea rezolva? Se inregistra problema ( cu toate detaliile, astfel incat sa nu mai fie necesara apelarea telefonica a clientului), se trimitea printr-o aplicatie online de comunicare intre departamente si cei de acolo rezolvau problema.

Daca mai era nevoie de informatii suplimentare, atunci se apela telefonic clientul. Dar nu sa ma pui pe mine sa astept 10 min la telefon dupa ce am avut energia sa vin pana la sediul bancii pentru a rezolva o problema care…a fost generata de banca.

CU RESPECT. UN CLIENT…oarecare

foto: https://image.freepik.com/

3 comentarii

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *